شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: مردان شیطان‌صفت که بعد از ربودن زن جوانی او را به حاشیه پایتخت برده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند

نهم اسفند امسال زنی سراسیمه به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران رفت و از ماجرای شومی که برایش اتفاق افتاده بود، پرده برداشت. وی به ماموران گفت: مدتی بود که با مرد جوانی به نام سیامک آشنا شده بودم و او به من پیشنهاد ازدواج داده بود.

درحالی‌که قرار بود خانواده او برای خواستگاری به خانه ما بیایند، چند ساعت قبل وی با من تماس گرفت و گفت که می‌‌خواهد مرا ببیند. من هم قبول کردم و راهی محل قرار شدم. در آنجا سیامک مرا سوار ماشینش کرد تا برای حرف زدن درباره مراسم ازدواج به محل خلوتی برویم اما در بین راه 4 جوان سد راه ما شدند و بعد از کمی مشاجره با سیامک سوار ماشین شدند.

آنها با تهدید از من خواستند ساکت بمانم و به سیامک گفتند که به جاده تلو در حاشیه تهران برود. وقتی به آنجا رسیدیم، آنها به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن، در محلی خلوت رها کرده و متواری شدند.

بعد از اظهارات زن جوان، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان صفت شروع شد.  ماموران با دریافت دستور قضایی به جست‌وجو برای دستگیری متهمان پرداختند و با استفاده از اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود، در کمتر از 24 ساعت موفق شدند 4 نفر از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیلی- رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران- با بیان این خبر به پایگاه اطلاع رسانی پلیس گفت: پس از دستگیری متهمان، مشخص شد متهم اصلی پرونده فردی به نام فرهاد است که وقتی متوجه شده پلیس در تعقیب اوست، متواری شده و به شهرستان آشتیان در استان مرکزی گریخته است. 

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی و تعامل با پلیس استان مرکزی و شهرستان آشتیان، عضو اصلی این باند نیز دستگیر و به تهران منتقل شد. سرهنگ اسماعیلی با تاکید بر اینکه متهم اصلی پرونده دارای سابقه شرارت و تحت تعقیب ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس بود‏، گفت: ماموران از مخفیگاه این مرد جوان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه تمامی متهمان این پرونده حدود 20 سال سن دارند، تصریح کرد: آنها در بازجویی‌های اولیه به آزار و اذیت شاکی اعتراف کردند و پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 102866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز